قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟
سرخط خبرها

قیمت تور‌های هوایی کربلا و نجف ایام محرم چقدر است؟ | روزانه ۸ پرواز از مشهد به نجف انجام می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۴۵۶۸
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
قیمت تور‌های هوایی کربلا و نجف ایام محرم چقدر است؟ | روزانه ۸ پرواز از مشهد به نجف انجام می‌شود
در آستانه ماه محرم و دهه اول سوگواری اباعبدالله الحسین‌(ع)، درخواست‌ها برای سفر‌های هوایی به عراق آغاز شده و قیمت‌های متعددی برای بلیت‌های هواپیما و تور‌های مسافرتی اعلام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هر سال با فرا‌رسیدن ماه محرم، علاقه‌مندان به زیارت مرقد مطهر امام حسین‌(ع) از مسیر‌های مختلف به عراق سفر می‌کنند تا در مراسم‌های آیینی دهه اول محرم شرکت کنند.

برنامه‌های پروازی از مبدأ مشهد است و به‌طور متوسط، روزانه هفت تا هشت پرواز به مقاصد کربلا، نجف و بغداد انجام می‌گیرد و شرکت‌های هواپیمایی گوناگونی این برنامه پروازی را انجام می‌دهند.

پیگیری‌های خبرنگار شهرآرانیوز حاکی از آن است که شرکت‌های هواپیمایی سپهران، آسمان، قشم ایر، کاسپین و تابان در کنار هواپیمایی ملی عراق بیشترین تعداد پرواز را انجام می‌دهند و مقصد عمده این شرکت‌ها، نجف است.

با بررسی سایت‌های فروش بلیت هواپیما، نرخ‌های پروازی به مقصد نجف، حداقل هفت میلیون و ۵۰۰ و حداکثر ۱۰ میلیون تومان تا ابتدای هفته آینده عنوان شده است. این مبلغ در مسیر نجف به مشهد از پنج میلیون ۵۰۰ تا حداکثر ۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای تهیه تور هوایی زیارتی به مقصد عراق، هزینه هر زائر از مبدأ مشهد به نجف و با اقامت ۶ شب و هفت روز، حدود ۲۳ تا ۲۵ میلیون تومان شامل بلیت، ویزا، هتل و سایر خدمات کشور میزبان است.

سفر به مشهد در ایام محرم

یکی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با اشاره به برنامه‌های پروازی محدود داخل کشور و نایاب‌شدن بلیت، به تشریح برنامه تور‌های زیارتی به مقصد مشهد پرداخت.

این مدیر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز بیان کرد: روند برگزاری تور‌های زیارتی به مقصد مشهد متفاوت از سایر تورهاست و عموما گروه‌های متقاضی سفر، از مبدأ حرکت با مراکز اقامتی مدنظر خود رایزنی می‌‎کنند و رزرواسیون را انجام می‌دهند. در چنین حالتی آژانس‌های مسافرتی مشهد نقش چندانی در بسته‌های مسافرتی ایشان ایفا نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی هم که تور‌های گروهی ویژه کارمندان و خانواده‌های ایشان را برگزار می‌کنند، اگرچه انسجام برنامه مسافرتی دارند، ‌بازهم ارتباط چندانی با آژانس‌های ما ندارند.

این مدیر با اشاره به نرخ‌های تور‌های مسافرتی به مشهد تأکید کرد: نرخ تور‌ها بستگی به وسیله نقلیه آن و البته شهر مبدأ دارد، اما به‌طور مثال، برای سفر هوایی از تهران به مشهد با اقامتی سه شب و چهار روز در هتلی سه‌ستاره، هر زائر مبلغی حدود چهار میلیون تومان پرداخت خواهد کرد که اگر همین تور به‌شکل زمینی اجرا شود، حداکثر ۲ میلیون تومان هزینه تور پرداخته خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->